Pages

Thursday, May 19, 2011

ΕΛΤΑ

Έβαζα τις προάλλες να πουλήσω στο eBay το παλιό Apple TV μου. Κάποια στιγμή έφτασα στο σημείο να δηλώσω τα μεταφορικά έξοδα για κάποια χώρα του εξωτερικού.

Προς μεγάλη απογοήτευση στο site των ΕΛΤΑ δεν υπάρχει τίποτα. Το site είναι παντελώς άχρηστο, και από ότι βλέπω έχει να ανανεωθεί από το 2005.

Αναγκαστικά, έχασα μία ώρα από το πρωινό μου για να πάω με τα πόδια στο ταχυδρομείο, όπου επίσης διαπίστωσα ότι δεν υπήρχαν καν φυλλάδια που να ανακοινώνουν τις τιμές. Ο μόνος τρόπος να μάθω ήταν να περιμένω στην ουρά, και να ρωτήσω αυτοπροσώπως την ταμία.

Αυτή μου απάντησε άμεσα, κοιτώντας ένα χαρτονένιο, τσαλακωμένο φύλλο με κάποιες τιμές ανά βάρος και προορισμό. Όταν ζήτησα ένα αντίγραφο, μου είπε πως δεν υπάρχει. Οπότε απλώς το έβγαλα φωτογραφία με το iPhone για να το έχω.

ΟΚ, δεν περιμένω να έχω τις υπηρεσίες του αμερικάνικου eBay όπου βάζεις κατευθείαν στο site τον προορισμό και σου βγάζει αυτόματα τα έξοδα που θα πρέπει να χρεώσεις. Έστω, ούτε καν ένα site όπως το φοβερό Postage Calculator του αμερικάνικου USPS.

Αλλά τουλάχιστον μια ξεκάθαρη λίστα με χρεώσεις στο site πόσο δύσκολο μπορεί να είναι?


(Με λίγη αναζήτηση στο Google εμφανίζονται κάποια "κρυφά" pdf στο site των ΕΛΤΑ για αποστολές δεμάτων - πχ αυτό και αυτό. Αλλά πουθενά δεν αναφέρει τον άγραφο(?) κανόνα ότι αν ένα δέμα ζυγίζει κάτω από 2kg στέλνεται σαν γράμμα. Οι χρεώσεις αυτές παραμένουν μυστήριο.)





Categories