Pages

Saturday, April 14, 2007

emails...

Πρέπει να έχω γύρω στα 20000 email από τότε που έβγαλα την πρώτη μου email διεύθυνση, πίσω με το yahoo και αργότερα με το ΕΜΠ. Από αυτά τα μισά περίπου είναι από την περίοδο 1998-2005, και τα άλλα μισά τα τελευταία 2 χρόνια. Πριν 1.5 χρόνο ήταν που έκανα το switch σε gmail και δεν το μετάνοιωσα ποτέ (πρόσβαση από παντού, spam filers, φοβερό search). Όμως μέχρι τότε όλα μου τα email ήταν σε Outlook Express όλα μαζί. Και ακόμα είναι εκεί.

Γενικά είμαι τύπος που κρατάει πράγματα. Έτσι θέλω να έχω searchable αρχείο όλων των email μου. Ε λέω, θα χρησιμοποιήσω κάτι σαν το Gmail Uploader ώστε να ανεβάσω όλα μου τα email στο gmail και να τα βλέπω από εκεί. Αλλά υπάρχουν 2 προβλήματα.

Το ένα είναι προσωρινό: είναι χρονοβόρο και κοπιώδες να ανεβάσω 10,000 emails στο gmail, διότι πρέπει πρακτικά να τα στείλω ένα ένα, κάτι το οποίο δεν δουλεύει πάντα καλά. Το δεύτερο όμως είναι πιο βασικό: τι γίνεται αν φαληρίσει το google σε 5-10 χρόνια? Τι γίνεται αν τα πουλήσει όλα και πάνε τα αρχειάκια μου? Ίσως να έχω εκατοντάδες χιλιάδων emails μέχρι τότε, πώς θα τα ανακτήσω?

Όπως μας έλεγε και ένας καθηγητής μας εδώ για να χρησιμοποιούμε fortran αντί για matlab (διότι η matlab είναι εταιρία και αν φαληρίσει πάνε όλοι οι κώδικες που έχει γράψει όλος ο κόσμος, ενώ η fortran θα είναι πάντα fortran), έτσι αναγκάστηκα να επιλέξω κάποιο open format που να αποθηκεύει locally τα αρχεία στον υπολογιστή μου. Πρέπει να έχω μια κόπια πάντα μαζί μου. Καλύτερα mbox αρχεία (όπως αυτά του thunderbird) ή έστω και των windows. Δεν πιστεύω η microsoft να κλείσει μέσα σε μία μέρα, αν τύχει κάτι τα μετατρέπω αργότερα.

Categories